אחסון משרדים

 
מצוקה של מקום אחסון היא דבר שמאפיין הרבה מאוד משרדים ועסקים קטנים. לעיתים ניתן לשכור שטחים נוספים במבנה, אבל לא תמיד שטחים כאלו זמינים או שמחירם גבוה. כך או אחרת, יש צורך בפתרונות מתאימים וזמינים יותר.
 

פתרונות אחסנה במרכז

 
שטחי אחסון להשכרה הם פתרון מאוד זמין, המיועד בדיוק למצבים כאלו, שבהם יש צורך לאחסן ציוד ומסמכים. שטח האחסון ממוקם לרוב בתוך מבנה ייעודי, המחולק בתוכו לשטחי אחסון נפרדים בגדלים שונים. לרוב זהו פתרון גמיש, הן מבחינת גודל השטח והן מבחינת תקופת השכירות. כמובן שגם הקרבה הגיאוגרפית מהווה יתרון.
 
אחסון משרדים
 

מה כדאי לבדוק לפני השכרת שטח האחסון?

 
בראש ובראשונה חשוב לוודא כי מדובר בחברה המתמחה בהשכרת שטחי אחסון, וכי יש ברשותה את המבנים המתאימים ואת כל האמצעים להגן על הציוד שלכם.

כל יחידת אחסון לעסקיםעומדת בפני עצמה, אך כל המבנה כולו צריך להיות מאובטח 24/7. אך לא רק הגנה בפני פריצות חשובה, אלא גם שמירה על תנאים קבועים בתוך המבנה- לחות קבועה, מניעת נזילות וחדירה של מים, וכמובן אמצעי גילוי וכיבוי שריפות - הם קריטיים כדי לשמור על החפצים והמסמכים שלכם, במיוחד כאשר מדובר באחסנה לטווח ארוך.

פרטים נוספים שמומלץ לבדוק מראש הם כמובן גודל שטח האחסון, האם יש גמישות מבחינת משך ההשכרה, ומהן אפשרויות הגישה לשטח במהלך תקופת ההשכרה. פעמים רבות משרד המתפקד בצורה שוטפת, זקוק לשטח אחסון שניתן לגשת אליו לעיתים תכופות, בצורה נוחה וזמינה.
 

כיצד להתארגן לקראת האחסון?

 
בראש ובראשונה צריך לחשוב ולהבין אילו דברים אתם מעוניינים להעביר לאחסון, ומהו גודל השטח לו אתם זקוקים ולאיזו תקופה. ערכו רשימה מסודרת של כל הציוד והמסמכים, והיערכו בהתאם כדי לארוז אותם בצורה טובה ונוחה. מסמכים מומלץ לסדר בארגזים, ולנהל רשימה המתעדת במדויק היכן נמצא כל דבר. בצורה כזו אם תצטרכו לשלוף מסמך מתיק ישן - תוכלו לעשות זאת בקלות.

ישנן חברות המספקות גם שירותים נוספים בתוספת תשלום - כמו פירוק רהיטים והובלה. המרכז לאחסון בטוח מספק את כל השירותים הללו, לצד אפשרות לבטח את הציוד במידת הצורך.