אחסון לעסקים

 
נכון להיום ממולץ לשמור על כל המסמכים של העסק (מסמכים מ7 השנים האחרונות), כולל מסמכים שהיו מיום פתיחת העסק, כגון חוזים עם לקוחות או שכירות המקום וכו'. אך אם אתם עסק גדול ואין לכם מספיק מיקום לאחסן את כל המסמכים, כגון חשבוניות, קבלות ועוד. אך לא חייב לאחסן רק מסמכים במידה ויש לכם ציוד משרדי שאתם רוצים לשמור יש את הפתרון האידיאלי - לשכור מחסן פרטי משלכם, מאובטח 24/7 והמסמכים שלכם ישארו בטוחים.
 

מדוע כדאי לפנות אל המרכז לאחסון בטוח?

 
הסיבה היא שיש לנו את הפתרונות המקיפים ביותר לכל סוגי האחסון לעסקים, אנחנו מאפשרים גמישות גדולה מאוד על ידי טווחים שונים של השכרה, וכמובן גדלים שונים של שטחי האחסון. המחסנים נמצאים במבנה בטון מאובטח, הן בפני פריצות והן בפני נזקי מים ושריפה.

מלבד השירות הסטנדרטי, נוכל לספק גם שירותים של אריזה ופירוק רהיטים, הובלה וביטוח של הציוד- כאשר העלות תלויה באופי העבודה ובצרכים שלכם.

כאשר עושים בחירה כל כך רגישה של אחסון הציוד של העסק, כדאי לעשות זאת אצל המומחים, כך שתוכלו לישון בשקט.
 
אחסון לעסקים
 

למי מתאים שירותי אחסון לעסקים?

 
 
למען האמת יש הרבה סוגים של עסקים ששירות של מחסנים להשכרה במרכז הם הפתרון הכי מתאים עבורם. למשל משרדים שצריכים לשמור תדפיסים, דוחות ו"עותקים קשיחים" של כל הפעילות השוטפת. כמובן שבמשרד עצמו יישארו העותקים שחשובים להתנהלות היום יומית, אך ארגזים עם חומר של שנים אחורה- פשוט לא צריך להסתובב במשרד ולתפוס מקום. יש חברות אשר נותנות שירותי ארכיב, וזוהי אפשרות אחת. אפשרות אחרת היא לשכור בעצמכם שטח של אחסון לעסקים בגודל הדרוש לכם, ולהכניס ולהוציא בעצמכם את הארגזים הרצויים, בזמן שנוח לכם.
ישנם עסקים קטנים שרק מתחילים את דרכם, ולכן זקוקים למקום אחסון של המלאי. השכרה או קנייה של שטחי מסחר גדולים היא דבר יקר, שיכול לנגוס ברווחים של העסק. לכן השכרה של שטח שירותי אחסון הוא פתרון נהדר, מאחר והוא גמיש מאוד- אתם קובעים מהו גודל השטח הדרוש לכם, ולכמה זמן. יש אפשרות של אחסנה לטווח ארוך, כאשר אתם רוצים להחזיק מלאי קבוע. אפשרות אחרת היא אחסנה לטווח קצר, שרלוונטית לאחסון לעסקים שמחדשים את המלאי רק אחת לתקופה או באופן חד פעמי.